Politica de confidentialitate
Incepand cu 25 Mai 2018, Regulamentul 2016/679/UE privind protectia datelor cu caracter personal
(General Data Protection Regulation GDPR) intra in vigoare. Regulamentul are ca scop crearea unui
cadru legislativ unic European care sa protejeze drepturile persoanelor fizice in ceea ce priveste
prelucrarea datelor cu caracter personal si sa reglementeze circulatia acestora.
Introducere
ENAYATI MEDICAL CITY se refera la cladirea cu acelasi nume, aflata in proprietatea Hoda Project SRL- CUI
33311879, precum si la oricare oricare dintre societățile afiliate care isi desfasoara activitatea in aceasta,
facand parte din structura de actionariat a dr. Wargha Enayati:
Revera Assisted SRL- CUI 41412378; - ENAYATI HOSPITAL spital de recuperare
Revera Independent SRL- CUI 41412343; - ENAYATI HOME centru rezidential varstnici
Intermedicas Worldwide SRL- CUI 27415930; - CONCIERGE MEDICAL policlinica medicala
In cadrul cladirii Enayati Medical City functioneaza si alte entitati cu structura de actionariat separata, insa
interactiunile cu acestia sunt reglementate in mod distinct.
Enayati Medical City denumita in continuare si „Societatea”, se angajeaza sa va asigure confidentialitatea
in cadrul prelucrarii informatiilor dumneavoastra cu caracter personal. Aceasta politica privind
confidentialitatea ofera detalii despre informatiile pe care le colectam despre dumneavoastra, modul in
care le folosim si cum le protejam. De asemenea, ofera informatii despre drepturile dumneavoastra.
Scop
Scopul acestei politici este de a ne asigura ca ENAYATI MEDICAL CITY respecta legislatia aplicabila privind
Regulamentul general privind protectia datelor (GDPR).
Sfera politicii noastre privind confidentialitatea
Aceasta politica privind confidentialitatea se aplica oricarei persoane care interactioneaza cu noi privind
serviciile noastre („dumneavoastra” „al dumneavoastra”), in orice mod (de exemplu, prin e-mail, prin
intermediul site-ului nostru web, prin telefon, prin intermediul aplicatiei noastre, fata in fata). Oricand,
va putem oferi mai multe informatii privind confidentialitatea daca este necesar, pentru metode speciale
de contact sau in legatura cu produse sau servicii specifice.
Aceasta politica de confidentialitate vi se aplica daca ne intrebati despre sau utilizati produsele si serviciile
noastre. Aceasta descrie modul in care va procesam informatiile, indiferent de modalitatea prin care ne
contactati (de exemplu, prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru web, prin telefon, prin intermediul
aplicatiei noastre etc.).
Aceasta politica este general valabila si pentru cazuri specifice, de exemplu daca in timpul colaborarii va
oferim acces la sistemelor noastre, va vor fi transmise politici si proceduri aditionale.
Sarcini si responsabilitati
Directorul General (GM) este responsabil pentru aplicarea acestei politici in activitatea de zi cu zi, avand
obligatia de a monitoriza implementarea acesteia la toate nivelurile organizatiei, inclusiv in activitatea
celorlalti membri ai comitetului de conducere al societatii.
Sefii departamentelor vor raporta prompt catre Directorul General stadiul implementarii si orice abatere
de la prevederile acestei politici, avand obligatia de a se asigura ca angajatii sau colaboratorii isi asuma
responsabilitatea pentru respectarea prevederilor in desfasurarea activitatii de zi cu zi.
Responsabil cu protectia datelor (DPO) Societatea a desemnat un Responsabil cu protectia datelor in
structura organizationala intr-un mod in care se asigura faptul ca functia este libera de orice influenta care
poate compromite abilitatea acesteia de a-si desfasura activitatea intr-o maniera obiectiva, corecta si
independenta.
Responsabilul pentru protectia datelor raporteaza direct Directorului General al Societatii.
In timp ce isi realizeaza sarcinile, Responsabilul pentru protectia datelor poate, unde este cazul, sa
coopereze cu toate celelalte departamente ale Societatii, impreuna cu comitetul GDPR desemnat in mod
explicit de Societate. Responsabilul pentru protectia datelor asigura consilierea Directorului General al
Societatii privind orice chestiune legata de prezenta politica si de regulament. GDPR impune ca
Responsabilul cu protectia datelor sa opereze independent si fara instructiuni de la angajator in privinta
modului in care trebuie sa-si realizeze sarcinile.
Modul in care colectam date cu caracter personal
Colectam informatii cu caracter personal de la dumneavoastra si de la terti (orice persoana care
actioneaza in numele dumneavoastra, formulare online, din inregistrarea apelurilor telefonice sau direct
din apel telefonic, cu consimtamantul clar al persoanei cu care interactionam, compania angajatoare,
furnizori de asistenta medicala si asa mai departe).
Cand ne furnizati informatii despre alte persoane, trebuie sa va asigurati ca acestia au vazut o copie
a acestei politici privind confidentialitatea si sunt de acord sa ne furnizati informatiile lor.
Colectam informatii personale de la dumneavoastra:
Prin intermediul contactului cu noi, inclusiv prin telefon (putem inregistra sau monitoriza apelurile
telefonice pentru a ne asigura ca acestea respecta legile, codurile de practica si politicile interne ca si
in scopuri de asigurare a calitatii), prin e-mail, prin intermediul site-urilor noastre web, prin
intermediul aplicatiilor, prin posta, prin completarea unei cereri sau alte formulare(inclusv pe site-ul
nostru web), prin intermediul social media sau fata in fata (de exemplu, in receptiile noastre, in cadrul
consultatiilor sau investigatiilor medicale).
Pentru toti clientii nostri, putem colecta informatii de la:
parintii sau tutorii dumneavoastra daca aveti varsta mai mica de 18 ani;
angajatorul dumneavoastra daca acesta a incheiat pentru dumneavoastra un abonament sau
asigurare de sanatate;
un membru al familiei sau altcineva care actioneaza in numele dumneavoastra;
medici, alti clinicieni si profesionisti in asistenta medicala, spitale, clinici sau alti furnizori de asistenta
medicala;
orice furnizori de servicii care lucreaza cu noi in legatura cu produsul sau serviciul pentru
dumneavoastra, daca nu va este furnizat direct de noi, precum furnizarea de aplicatii, tratament
medical, tratament stomatologic sau evaluari de sanatate.
surse de informare disponibile publicului larg.
Categorii de informatii cu caracter personal
Prelucram doua categorii de informatii cu caracter personal despre dumneavoastra si (unde este cazul)
despre dependentii dumneavoastra:
informatii cu caracter personal standard (de exemplu, informatiile pe care le folosim pentru a va
contacta, pentru a va identifica sau a gestiona relatia noastra cu dumneavoastra); si
categorii speciale de informatii (de exemplu, informatii privind sanatatea, care ne permit sa adaptam
asistenta pentru dumneavoastra).
Informatiile cu caracter personal standard includ:
informatii de contact, cum ar fi numele dumneavoastra, orasul de domiciliu, adresa de e-mail si
numerele de telefon;
data nasterii si identificatorii nationali (cum ar fi CNP-ul, numarul cartii dumneavoastra de identitate
sau numarul pasaportului); alte date din actul de identitate(cum ar fi seria si numarul actului de
identitate);
date din certificatul de nastere - in cazul minorilor;
informatii furnizate pe durata apelului telefonic catre serviciul Call center sau direct in clinciile
noastre;
locatia si functia in cadrul companiei angajatoare, in cazul serviciilor de medicina muncii;
stare civila, cetatenie, semnatura, origine etnica;
detalii despre orice legatura pe care am avut-o cu dumneavoastra, cum ar fi orice reclamatii sau
incidente;
imaginea, prin intermediul camerelor de supraveghere din cadrul sediilor noastre (in incintele unde
avem instalate camere de supraveghere video, acestea sunt indicate prin semne la vedere);
detalii de plata, cum ar fi: adresa de facturare; numele şi prenumele, contul bancar.
informatii despre modul in care utilizati site-ul nostru web, aplicatiile sau alte tehnologii, inclusiv
adrese IP sau alte informatii despre dispozitiv, cookie-uri
informatii pe care dumneavoastra le faceti publice prin intermediul social media
Informatiile din categoriile speciale includ:
informatii privind sanatatea dumneavoastra (putem obtine aceste informatii din formularele de
aplicare pe care le-ati completat, din note si rapoarte despre sanatatea dumneavoastra si orice
tratament si ingrijire pe care le-ati primit sau de care aveti nevoie, sau pot fi inregistrate in detaliile
contactului pe care l-am avut cu dumneavoastra, precum informatii despre reclamatii sau incidente,
evidente ale serviciilor medicale pe care le-ati primit) precum: date din istoricul medical, date din
istoricul personal (antecedente personale fiziologice si antecedente personale patologice), analize si
alte servicii efectuate in cadrul retelei Enayati Medical City, medicatii administrate in cadrul retelei si
in trecut, grupa sanguina, date din foile de internare/de observatie, recomandarile medicale primite,
lista medicilor si a specialitatilor accesate, date despre istoricul medical al familiei, date genetice si
biometrice.
Temeiurile pe baza carora prelucram datele dvs. cu caracter personal
Temeiurile pe baza carora procesam datele dumneavoastra cu caracter personal sunt urmatoarele:
Pentru a incheia sau executa un contract cu dumneavoastra conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR,
respectiv "prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este
parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract";
Pe baza consimtamantului dumneavoastra putem prelucra datele pentru comunicari de marketing
conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, respectiv persoana vizata si-a dat consimtamantul pentru
prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice”;
Pentru indeplinirea unei obligatii legale, cum ar fi obligatia de a comunica informatii catre autoritatile
publice sau entitati autorizate de acestea, sau pentru a indeplini obligatia de arhivare in conformitate
cu art.6 alin. 1 lit. c) din GDPR, respectiv "prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii
legale care ii revine operatorului" ;
Prelucrarea este necesara in scopul intereselor noastre legitime, in conformitate cu art. 6, alin 1 lit f)
din GDPR, respectiv prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de operator
sau de o parte terta... , cu respectarea dispozitiilor art.5 din GDPR.
Temeiurile pe baza carora prelucram datele dumneavoastra sensibile sunt:
Prelucrarea este necesara in scopul evaluarii capacitatii de munca, in vederea angajarii sau a evaluarii
periodice, in conformitate cu art. 9, alin. 2, lit. b) din GDPR: prelucrarea este necesara in scopul
indeplinirii obligatiilor si al exercitarii unor drepturi specifice ale operatorului sau ale persoanei
vizate….” .
Prelucrarea este necesara in situatii de urgenta medicala sau incapacitatea dumneavoastra de a va da
acordul cu privire la prelucrare, in conformitate cu art. 9, alin. 2, lit. c) din GDPR:” prelucrarea este
necesara pentru protejarea intereselor vitale ale persoanelor vizate sau ale unei alte persoane fizice,
atunci cand persoana vizata se afla in imposibilitate fizica sau juridica de a-si da consimtamantul
Prelucrarea este necesara pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept al nostru in
instanta, in situatia in care apar dezacorduri , in conformitate cu art. 9, alin. 2, lit. f) din GDPR:
prelucrarea este necesara pentru constatarea , exercitarea sau apararea unui drept in instanta sau
ori de cate ori instantele actioneaza in exercitiul functiei lor judiciare
Prelucrarea este necesara pentru prestarea efectiva a serviciului medical, avand in vedere specificul
activitatii noastre, in conformitate cu art. 9, alin. 2, lit. h) din GDPR: prelucrarea este necesara in
scopuri legate de medicina preventiva sau a muncii, de evaluarea capacitatii de munca a angajatului,
de stabilirea unui diagnostic medical, de furnizarea de asistenta medicala sau sociala sau a unui
tratament medical
Prelucrarea este necesara din motive de interes public in domeniul sanatatii publice, in conformitate
cu art. 9, alin. 2, lit. i) din GDPR: ”prelucrarea este necesara din motive de interes public, cum ar
fi protectia impotriva amenintarilor transfrontaliere grave la adresa sanatatii sau asigurarea de
standarde ridicate de calitate şi siguranta a asistentei medicale şi a medicamentelor sau dispozitivelor
medicale, in temeiul legislatiei Uniunii Europene sau al dreptului intern….”
Prelucrarea este necesara in scopul arhivarii publice, in conformitate cu art. 9, alin.2 , lit. j) din GDPR:
prelucrarea este necesara in scopuri de arhivare in interes public, in scopuri de cercetare stiintifica
sau istorica….”
Scopul utilizarii datelor dvs. cu caracter personal
Procesam informatiile dumneavoastra cu caracter personal pentru scopurile stabilite in aceasta politica
privind confidentialitatea. De asemenea, am stabilit cateva motive legale pentru care putem prelucra
informatiile dumneavoastra cu caracter personal (acestea depind de ce categorie de informatii cu caracter
personal prelucram). In mod normal, prelucram informatiile cu caracter personal standard daca acest
lucru este necesar pentru a furniza serviciile stabilite intr-un contract, daca este in interesul nostru legitim
sau al tertilor sau este solicitat sau permis de orice lege aplicabila. Cititi mai jos mai multe informatii
despre acest aspect si despre motivele pentru care ar putea fi necesar sa prelucram informatii din
categoriile speciale.
Prin lege, trebuie sa avem un motiv legal pentru prelucrarea informatiilor cu caracter personal. Prelucram
informatiile cu caracter personal standard despre dumneavoastra daca acestea sunt:
necesare pentru a furniza serviciile stabilite intr-un contract daca avem un contract cu
dumneavoastra, daca aveti un abonament incheiat de angajatorul dumneavoastra sau de catre o alta
persoana in numele dumneavoastra, va vom prelucra informatiile cu caracter personal pentru
a indeplini acel contract (adica, pentru a va furniza dumneavoastra si dependentilor dumneavoastra
serviciile noastre);
pentru interesele noastre legitime;
pe baza consimtamantului dumneavoastra;
necesare sau permise de lege.
Procesam informatii din categoriile speciale despre dumneavoastra deoarece:
sunt necesare pentru scopurile prevazute de medicina preventiva sau medicina muncii, pentru
a evalua daca puteti lucra, pentru diagnosticul medical, pentru a furniza tratament medical, sau
pentru a gestiona asistenta medicala (inclusiv monitorizarea faptului ca indeplinim asteptarile in
privinta performantei noastre clinice sau non-clinice);
sunt necesare in scopul indeplinirii obligatiilor si al exercitarii unor drepturi specifice in domeniul
ocuparii fortei de munca si al securitatii si protectiei sociale;
sunt necesare in scopul analizei reclamatiilor dumneavoastra;
sunt necesare pentru un scop menit sa protejeze publicul impotriva necinstei, a malpraxisului sau
a altor comportamente necorespunzatoare;
sunt necesare in cazul unui litigiu, pe baza interesului legitim al companiei;
sunt necesare pentru protejarea interesului dumneavoastra vital;
este in interesul public, in conformitate cu legile aplicabile;
sunt informatii pe care le-ati facut publice; sau
avem permisiunea dumneavoastra Conform celei mai bune practici, va vom solicita permisiunea
pentru a prelucra informatiile cu caracter personal daca nu exista niciun alt motiv legal pentru a le
prelucra. Daca trebuie sa va cerem permisiunea, vom clarifica ca acesta este ceea ce cerem si va vom
ruga sa confirmati alegerea de a ne da aceasta permisiune. Daca nu putem furniza un serviciu fara
permisiunea dumneavoastra vom clarifica acest lucru atunci cand va cerem permisiunea. Daca mai
tarziu va retrageti permisiunea, nu va vom mai putea furniza un produs sau un serviciu care se bazeaza
pe obtinerea permisiunii dumneavoastra
Interese legitime
Va prelucram informatiile cu caracter personal pentru o serie de interese legitime, inclusiv gestionarea
tuturor aspectelor legate de relatia noastra cu dvs., pentru marketing, pentru a ne ajuta sa ne
imbunatatim serviciile si produsele si pentru a ne exersa drepturile sau pentru a rezolva reclamatii.
Interesul legitim este unul dintre motivele legale pentru care va putem procesa informatiile cu caracter
personal. Luand in considerare interesele, drepturile si libertatile dvs., interesele legitime care ne permit
sa va prelucram informatiile cu caracter personal includ:
sa gestionam relatia noastra cu dvs., cu afacerea noastra si cu tertii care furnizeaza produse sau servicii
pentru noi (de exemplu, pentru a va programa la un serviciu solicitat, pentru a verifica daca ati primit
un serviciu);
sa furnizam servicii de asistenta medicala in numele unui tert (de exemplu, angajatorul dvs.);
recuperarea creantelor
prelucrarea datelor in cazul unui litigiu;
supravegherea video pentru siguranta dvs si a angajatilor/bunurilor;
investigarea si raportarea breselor de securitate;
inregistrarea si monitorizarea apelurilor telefonice;
sa ne asiguram ca reclamatiile sunt tratate eficient si sa investigam reclamatiile (de exemplu, putem
solicita informatii furnizorului dvs. de tratament pentru a ne asigura ca primim informatii exacte si
pentru a monitoriza calitatea tratamentului si asistentei);
sa ne actualizam evidentele si sa va oferim materiale de marketing permise de lege;
pentru cercetare si analiza statistica, astfel incat sa putem monitoriza si imbunatati produsele,
serviciile, site-urile web si aplicatiile sau sa dezvoltam altele noi;
pentru a monitoriza cat de bine ne indeplinim asteptarile clinice si non-clinice de performanta in cazul
furnizorilor de asistenta medicala;
sa impunem sau sa aplicam termenii si conditiile noastre pentru utilizarea site-ului, termenii si
conditiile noastre privind politele sau alte contracte, sau sa protejam drepturile, proprietatea sau
siguranta noastra (sau clientilor sau altor persoane);
sa ne exercitam drepturile, sa ne aparam de reclamatii si sa respectam legile si reglementarile care ni
se aplica noua si tertilor cu care lucram;
Marketing si preferinte
Putem folosi informatiile dvs. cu caracter personal pentru a va trimite materiale de marketing prin posta,
prin telefon, prin intermediul retelelor sociale, prin e-mail si prin mesaje text.
Putem folosi informatiile dvs. cu caracter personal pentru a va trimite materiale de marketing numai daca
avem permisiunea dvs., acordata in cadrul vizitei in una din clinicile noastre, prin completarea
consimtamantului, sau prin marcarea optiunilor, sau in interes legitim, asa cum este descris mai sus.
Daca nu doriti sa primiti e-mailuri de la noi, puteti face clic pe linkul „dezabonare” care apare in toate e-
mailurile pe care le trimitem. Daca nu doriti sa primiti mesaje text de la noi, ne puteti spune contactandu-
ne in orice moment. In caz contrar, puteti oricand sa ne contactati pentru a va actualiza preferintele de
contact.
Aveti dreptul sa va opuneti marketingului direct si crearii de profiluri (prelucrarea automata a informatiilor
dvs. pentru a ne ajuta sa evaluam anumite lucruri despre dvs., de exemplu, preferintele personale si
interesele dvs.) legate de marketingul direct. Consultati sectiunea despre drepturile dvs. pentru mai multe
detalii.
Prelucrarea pentru crearea de profiluri (profiling) si procesul decizional automatizat
La fel ca multe companii, uneori folosim automatizarea pentru a va oferi servicii mai rapide, mai bune,
mai coerente si mai corecte, precum si informatii de marketing despre care credem ca vor fi de interes
pentru dumneavoastra. Aceasta va implica evaluarea informatiilor despre dvs. si, in unele cazuri, utilizarea
tehnologiei pentru a va oferi raspunsuri sau decizii automatizate.
Aveti dreptul sa va opuneti marketingului direct si crearii de profiluri legat de marketingul direct. De
asemenea, puteti avea dreptul sa aveti obiectii fata de alte tipuri de profilare si procese decizionale
automatizate prezentate mai jos. In aceste cazuri, aveti dreptul sa ne solicitati sa ne asiguram ca unul
dintre consilierii nostri examineaza o decizie automatizata, pentru a ne informa despre modul in care va
simtiti in privinta ei si pentru a ne cere sa reconsideram decizia. Putem folosi prelucrarea pentru crearea
de profiluri doar daca avem consimtamantul dvs explicit.
Conform legii, trebuie sa va definim urmatoarele:
procesul decizional automatizat - luarea unei decizii folosind tehnologie, fara implicarea unei
persoane; si
crearea de profiluri - prelucrarea automata a informatiilor dvs. pentru a ne ajuta sa evaluam anumite
lucruri despre dvs. (de exemplu, preferintele personale si interesele dvs.).
Aceasta se datoreaza faptului ca aveti anumite drepturi in ceea ce priveste procesul decizional
automatizat si crearea de profiluri. Aveti dreptul sa va opuneti crearii de profiluri in legatura cu
marketingul direct. Daca faceti acest lucru, nu vom mai putea crea profiluri pentru scopuri de marketing
direct. De asemenea, aveti dreptul la obiectii fata de crearea de profiluri in alte circumstante prezentate
mai jos.
Procesele prezentate mai jos implica crearea de profiluri.
Pentru a imbunatati rezultatele si pentru a fi mai eficienti si pentru a ne permite sa va oferim sfaturi
cu privire la diferite cai de tratament este posibil sa folosim programe software pentru a evalua
istoricul medical si informatiile despre populatia generala dintr-o zona, pentru a identifica clientii care
ar putea avea nevoie cel mai mult de acest sfat.
Atunci cand contractul este in curs de reinnoire, programul nostru software ne spune acest lucru si
poate, de asemenea, sa evalueze istoricul platilor pentru a va oferi in mod automat informatii despre
stimulente pe care vi le putem oferi si mesajele de marketing pe care le veti primi.
Solicitam altor organizatii sa efectueze o parte din analizele noastre privind consumatorii si piata
pentru a ne imbunatati procesele de marketing. Acest lucru implica distribuirea informatiilor cu
caracter personal referitoare la clientii nostri unor terti care sunt specializati in crearea de profiluri si
segmentarea persoanelor (punerea in grupuri de diferite tipuri de clienti, pe baza informatiilor diferite
colectate despre acestea, pentru a ne ajuta sa vizam mai bine produsele noastre catre acestea).
Aceste companii potrivesc informatiile pe care le oferim cu informatiile pe care le primesc din alte surse
pentru a imbunatati corectitudinea analizei lor. Folosim rezultatele acestei analize pentru a ne ajuta sa
vizam marketingul si ofertele.
Putem folosi informatii despre produsele pe care le-ati cumparat si informatii despre ceilalti clienti
care au cumparat aceleasi produse ca dvs., pentru a ne asigura ca va trimitem informatii despre
produsele de care sunteti cel mai probabil interesat.
Distribuirea informatiilor dvs.
Distribuim informatiile dumneavoastra in cadrul Enayati Medical City, angajatorului dumneavoastra,
persoanelor care actioneaza in numele dumneavoastra si altor persoane care ne ajuta sa furnizam servicii
(de exemplu, furnizorii de ingrijire medicala si furnizorii de asistenta medicala). De asemenea, va
distribuim informatiile in conformitate cu legea.
Este necesar sa distribuim uneori informatiile dumneavoastra altor persoane sau organizatii in scopurile
stabilite in aceasta politica privind confidentialitatea.
Pentru toti clientii nostri, putem distribui informatiile:
altor entitati din Enayati Group (societati din structura de actionariat a dr. Enayati);
altor organizatii de care apartineti sau la care sunteti asociat profesional, pentru a va confirma dreptul
de a solicita reduceri la produsele si serviciile noastre;
medicilor, clinicienilor si altor profesionisti in asistenta medicala, spitale, clinici sau alti furnizori de
asistenta medicala;
furnizorilor care contribuie la livrarea produselor sau serviciilor in numele nostru, furnizori care
efectueaza sondaje de opinie si de satisfactie a clientilor (calitate);
persoanelor sau organizatiilor carora trebuie, sau avem permisiunea sa le distribuim prin lege;
avocati, consultanti externi, auditori din Romania sau strainatate, societati de recuperari creante;
autoritatilor statului indreptatite de lege sau oricaror entitati autorizate de acestea, in special
autoritati publice in domeniul sanatatii din Romania: Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Directia
de Sanatate Publica, Ministerul Sanatatii, institutii locale si/sau centrale si altele;
institutii financiar bancare;
executori judecatoresti;
politiei si altor organe de aplicare a legii pentru a ii ajuta sa isi indeplineasca indatoririle sau altor
persoane daca trebuie sa facem acest lucru prin lege sau printr-o hotarare judecatoreasca;
daca noi (sau orice membru al Enayati Group) vindem sau cumparam orice afacere sau bunuri,
potentialului cumparator sau vanzator al acelei afaceri sau acelor active; si unui tert care preia activele
Enayati Group (in acest caz, informatiile cu caracter personal pe care le detinem cu privire la clientii
sau vizitatorii site-ului, pot fi una din activele pe care tertul le preia).
angajatorului dumneavoastra, daca acesta plateste serviciile pe care le furnizam;
celor care platesc pentru produsele sau serviciile pe care vi le furnizam;
celor care va ofera tratament si alte beneficii;
registrelor nationale;
bazelor de date nationale de screening;
autoritatilor si agentiilor guvernamentale
Daca va impartasim informatiile cu caracter personal, ne vom asigura ca exista o protectie adecvata
pentru a va proteja informatiile cu caracter personal, in conformitate cu legile privind protectia datelor.
Transferarea informatiilor in afara Spatiului Econmic European
Luam masuri pentru a ne asigura ca, atunci cand va transferam informatiile cu caracter personal intr-o
alta tara, exista o protectie adecvata, in conformitate cu legile privind protectia datelor. Adesea, aceasta
protectie este stabilita in baza unui contract cu organizatia care primeste aceste informatii.
Timpul de pastrare al informatiilor cu caracter personal
Pastram informatiile dumneavoastra cu caracter personal in conformitate cu perioadele stabilite,
calculate folosind urmatoarele criterii.
De cat timp sunteti clientul nostru, tipurile de produse sau servicii pe care le aveti de la noi si
momentul in care nu veti mai fi clientul nostru.
Cat timp este rezonabil sa pastram evidente pentru a arata ca ne-am indeplinit obligatiile pe care le
avem fata de dumneavoastra si de lege.
Pana la termenul limita pentru a putea face o cerere de despagubire, in cazul produselor de asigurare.
Orice perioade de pastrare a informatiilor stabilite prin lege sau recomandate de autoritatile de
reglementare, organismele profesionale sau asociatii.
Orice procedura relevanta care se aplica.
In general, datele medicale sunt stocate pentru o perioada de pana la 50 ani, in conformitate cu politicile
interne aplicabile la nivelul Enayati Medical City.
Drepturile dumneavoastra
Aveti dreptul sa va accesati informatiile si sa ne solicitati sa corectam orice greseli si sa stergem si sa
restrictionam utilizarea informatiilor dumneavoastra. De asemenea, aveti dreptul sa va opuneti folosirii
informatiilor dumneavoastra, sa ne solicitati sa va transferam informatiile pe care le-ati furnizat, sa
retrageti permisiunea pe care ne-ati furnizat-o pentru a utiliza informatiile si sa ne solicitati sa nu folosim
procese decizionale automatizate care pot produce efecte juridice.
Aveti urmatoarele drepturi (se aplica anumite exceptii):
Dreptul de acces: dreptul de a face o solicitare scrisa pentru detalii cu privire la informatiile
dumneavoastra cu caracter personal si o copie a acestor informatii cu caracter personal;
Dreptul la rectificare: dreptul de a corecta sau de a elimina informatii inexacte despre dumneavoastra;
Dreptul de stergere („dreptul de a fi uitat”): dreptul de a sterge anumite informatii cu caracter personal
despre dumneavoastra;
Dreptul la restrictionarea prelucrarii: dreptul de a solicita ca informatiile dumneavoastra cu caracter
personal sa fie utilizate numai in scopuri restrictionate;
Dreptul de a obiecta: dreptul de a va opune prelucrarii informatiilor dumneavoastra cu caracter personal
in cazurile in care prelucrarea noastra se bazeaza pe indeplinirea unei sarcini indeplinite in interes public
sau daca v-am informat ca prelucrarea este necesara pentru interesele noastre legitime sau ale unui tert.
Puteti obiecta in privinta folosirii informatiilor dumneavoastra in scopuri de profilare atunci cand este
vorba de marketingul direct;
Dreptul la portabilitatea datelor: dreptul de a solicita ca informatiile cu caracter personal pe care ni le-ati
pus la dispozitie sa va fie transferate unui tert intr-un format care se poate citi automat;
Dreptul de a retrage consimtamantul: dreptul de a retrage orice consimtamant pe care ni l-ati dat anterior
pentru a gestiona informatiile dumneavoastra cu caracter personal. Daca va retrageti consimtamantul,
acest lucru nu va afecta legalitatea utilizarii de catre Societate a informatiilor dumneavoastra cu caracter
personal inainte de retragerea consimtamantului dumneavoastra si va vom anunta daca nu va mai putem
oferi produsul sau serviciul ales;
Dreptul in legatura cu procesul decizional automatizat: aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate
exclusiv pe prelucrarea automata, care produce efecte legale cu privire la dumneavoastra sau va afecteaza
similar in mod semnificativ, cu exceptia cazului in care este necesar pentru a incheia un contract cu
dumneavoastra, este autorizat prin lege sau daca v-ati dat acordul explicit. Va vom anunta cand se iau
astfel de decizii, motivele legale pe care ne bazam si drepturile pe care le aveti.
Va rugam sa retineti: in afara de dreptul dumneavoastra de a obiecta cu privire la utilizarea datelor
dumneavoastra pentru marketingul direct (si profilare in masura in care este utilizat pentru marketingului
direct), drepturile dumneavoastra nu sunt absolute: ele nu se aplica intotdeauna, in toate cazurile si va
vom anunta in corespondenta noastra cu dumneavoastra cum vom putea sa va solutionam solicitarea.
Daca faceti o solicitare, va vom ruga sa va confirmati identitatea, daca este necesar, si sa furnizati
informatii care ne ajuta sa intelegem mai bine cererea dumneavoastra. Daca nu va vom solutiona cererea,
va vom explica de ce.
Securitatea prelucrarii
Enayati Medical City acorda o importanta deosebita prelucrarii in conditii de securitate si confidentialitate
a datelor dvs. si utilizeaza ori de cate ori este posibil, cele mai noi tehnologii si metodologii din domeniu.
Astfel, Enayati Medical City va realiza transmiterea de date atat in cadrul retelei sale cat si cand e cazul in
afara ei, numai prin utilizarea unor metode de criptare sigure si actualizate la zi. De asemenea, pe
parcursul procesarii operationale a datelor cu caracter personal si datelor speciale, va utiliza de fiecare
data cand este posibil metode de pseudonimizare si anonimizare, minimizand astfel riscul aparitiei unor
brese de securitate.
Enayati Medical City va procesa intotdeauna numai datele care ii sunt absolut necesare in conformitate
cu scopul si temeiurile legale.
Nefurnizarea datelor dvs.
In cazul in care nu sunteti de acord cu furnizarea datelor dumneavoastra, ne aflam in imposibilitatea de
a va putea oferi serviciile pe care le solicitati.
Date de contact privind protectia datelor
Daca aveti intrebari, comentarii, reclamatii sau sugestii privind aceasta politica sau orice alte preocupari
legate de modul in care procesam informatiile despre dumneavoastra ne puteti contacta
De asemenea, aveti dreptul sa trimiteti o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii
Datelor cu Caracter Personal.
Intrare in vigoare si revizuire
Aceasta politica a fost adoptata de Conducerea Enayati Medical City si intra in vigoare imediat dupa
adoptare.
Politica va fi revizuita ori de cate ori se considera necesar.
Referinte:
Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal- http://www.dataprotection.ro/
Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind
protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind
libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE - https://eur-lex.europa.eu/legal-
content/RO/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679
Norme pentru protectia datelor personale in interiorul si in afara
UE - https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection_ro